W sumie to rozrząd był zmieniany jakiś czas temu, a czy przy wymianie rozrządu odkręca się pokrywę zaworów, bo coś mi się tak po głowie kołacze? Rozrząd był robiony w ASO przez poprzedniego właściciela więc rożnie może być :lol:
[O2] zbyt niskie ciśnienie smarowania turbo
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez archerx10Mówi ze czestym objawem jest za małe ciśnienie oleju i psujące się połączenie silnika z pompą oleju
Rozumiem, ze dałeś turbo do regeneracji.
Sprawdz cisnienie oleju ( dla pewności).... powinno wynosic 2 bary przy 2000 obr na nagrzanym silniku.
Jestem na 99% pewnien, ze sprezarka padła z zupelnie innej przyczyny.Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
archerx10, tak jak sziaba napisał, turbo w BKD jest małą piczką która szału nie robi, byc może masz za bardzo dokokszony program jak na tak małą turbinę i stąd problem z nią?
180Koni na turbo z bkd to już nie jest mało :!:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez archerx10ale to już druga turbina która się rozleciała więc jakiś problem tkwi.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez archerx10Tak miałem większe turbo założone ale to przeszłośc. turbina się rozleciała i wróciłem do seri. przejechałem z 5 tys km i seryjne się poszło .... więc myśle ze przyczyną może być coś w smarowaniuOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez archerx10Tak miałem większe turbo założone ale to przeszłośc. turbina się rozleciała i wróciłem do seri. przejechałem z 5 tys km i seryjne się poszło .... więc myśle ze przyczyną może być coś w smarowaniu
Druga sprawa, czy inne turbo było nowe/używane czy regenerowane.
Jeszcze jedno, czy przed uszkodzeniem turbiny silnik łapał not laufy?superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
A no to ok.
W takim razie trzeba szukac przyczyny zatarcia się sprezarki.
Jakis czas temu słyszałem u Rogala teorie ze przy wymianie sprezarki nalezy tez wymienic rurke doprowadzenia oleju na nowa.
Rurka ma numer 038145771AG i kosztuje ok. 200 PLN.
ETKA nie podaje jej srednicy.Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez archerx10turbo było nowe. program był zmieniony pod ori turbo. a jaka ma być ori średnica przewody olejowego.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
Komentarz